Welcome!!

Thanks ya bertandang di blog ak y x seberapa ni.. sempoi abes.. hope u enjoy reading my entries guys!!



Sunday, November 28, 2010

~Today is My Happy Day~

              Happy Birthday Fara!!!
xde spe ke nk bg ak kek ni??oh chocolate indulgence.. im waitin'!!




What Such A Beautiful Day For A Beautiful Girl... OMG.. ari ni aku da mulakn hdup ak sbg seorg 20an.. huh!! still young rite!!come on beb,chille la.. thanks gile2 bt kwn2 yg x henti2 wish bday kt ak... im very2 appreciate it.. haa.. da 20 kn.. so,ak ade azam y nk dcapai..


I WANT
1)Jadi budak baik,happy,no sad,no cry,ceria mcm monyet kat Invironment YM tu!!hik3
2)get a better result for my final sem.. huk3.. goodbye KKPP
3)Think +ve olweyz in wat ever i am.. yeah!! dats rite
4)Be more mature.. krngkan lawak n jenaka.. haha.. bole ke??try2.. :P
5)Get degree in Nursing ~if GOD Willing~ 
6)Make my family,my frens and anybody around me happy!!
7)Make Him happy,ceria salu,no stress n cenyum2 coz ur smile is my happiness!! seriously n believe it!!


I DONT WANT
1)Saying no good things about my frens!!!love them!!mmuaxx
2)Do the same mistake,same problem and know im on my way to change myself~this is for him to know~ (~.*)
3)Make he stress n hate me!!!


Harap2 tercapai la impian aku ni.. amin!!!
huhuhu..


Korang nk taw x?? ari ni kan ak balik keje.. msk je bilik.. wow!! ade something ats katil ak!! santek beb bgkusan tu!! ak x taw la spe y bg  ni.. its only write dis:


ade secret admire ke??setahu ak frens kt sini gurl je..main2 ek korang!!!nk kenekn ak la tu!!



huhuhu... suprise kn... smpai skrg xtaw la sape y kasi.. sume xnk ngaku!!fening duk pk.. xkisah la xnk gtaw..pe2 pom mekasih ye wak!!pndai awk bt suprise kt sy!!hihi.. hilang penat sy blik keje.. :P





           comey pmbalut adiah ni kam.. teke dlm ni ade ape??hehe



teke la cmpai esk..
meti xtawu kam!!
hihi..
bia la rahsia..




hehehe.. igtkn suprise dh abis cm tu je... sunyi ak.. roomate keje,y sorg lagi kua ntah kemane!! alone kt bilik dowh.. nk jd kn cite,mlm tu,dah 11pm lbey da.. ngh2 syok duk o9,ade minah2 buka pintu bilik n sing a song Happy birthday to you!!kecoh bilik kne serang 8 org minah2 yo yo aww jek!!haha...  abis muka,rmbut n my hepi lappy kne bedak cap aym ko!! haishhh... beruban daa..


xpe2 ak maaf kn korg,BTW thanks for da cake n da presents beb!! really appreciate it.. huh.. wat a wonderfull day..
           ni la kek nye!!! vanilla kot..cdap jgk la..



                 ni la antara adiah2 y aku dpt..
                                from my lovely seniorita nurul aiman adam




                      from my caring sista solehah salasiah sazali..love u kakak




                     abis tertunggeng... haha ni dr roomate n bestmate ak y bg..


huhuhu..
sgt hepi..
mekasih ye kwn2..
syg korg sume..
korg la y bt aku bhgia selain pamili ak..
hope we will stick togetha!!
tq

~Miss Cadbury Arisa~




No comments:

Post a Comment